SPRING BINNEN 

U kan altijd langskomen in onze shop te Herent (Leuven), dan bekijken we samen met U het probleem, indien mogelijk herstellen we uw toestel direct. U kan kiezen om langs te komen zonder afspraak op dinsdag, woensdag of donderdag tussen 10h & 18h.

 

Gezien wij veel complexe herstellingen en herstellingen ter plaatse uitvoeren, zijn wij op andere dagen en voor 10h of na 18h mogelijks niet in staat om u te helpen. Daarom vragen wij U om ons even te verwittigen (gewoon even bellen, een mailtje sturen of via Facebook).

 

U kan in onze shop cash betalen, via bankkaart of met papieren of digitale Eco-cheques.

STUUR UW TOESTEL OP 

Mocht de afstand te groot zijn, kan u altijd het toestel naar ons toesturen. Hieronder ziet u hoe u best te werk gaat.

Op basis van uw toestel kan U nagaan of wij het type herstelling uitvoeren die U nodig heeft en de prijs hiervoor. Bent U niet zeker of dit het type herstelling is die u nodig heeft, neem contact met ons op. We zijn vlot bereikbaar via onze online chat of via onze facebookpagina.

1.

Bekijk ons aanbod.

Op de pagina Status* creërt u een nieuw service ticket. Geef zo veel mogelijk details! Binnen de 24h contacteren wij u met een herstelprijs & ticketnummer of vraag voor extra informatie. Heeft U sneller een bevestiging nodig? Bel ons na het invullen van uw aanvraagformulier.

2.

Vul ons formulier voor herstelaanvraag in.

Indien mogelijk, maak een backup van uw gegevens en vermeld uw ticketnummer.

 

Stuur ons enkel uw volledig toestel toe, zonder accessoires zoals covers, opladers,...

3.

Maak uw toestel klaar voor verzending.

Indien U gekozen heeft voor een dringende herstelling, noteer op de buitenkant van de verpakking "Dringend" (Op de kant waar het adres staat).

4.

Dringend of niet?

Stuur uw toestel naar:

 

Herstelcenter.be

Tav: Binnenkomend

Brusselsesteenweg 52

3020 Herent

5.

Verzend uw toestel!

Zodra uw pakket is binnengekomen, linken wij uw toestel aan uw aanvraag in ons systeem. Daarnaast sturen U per mail een bevestiging van ontvangst.

6.

Wacht..

Zodra uw toestel hersteld en getest is, ontvangt U uw factuur en een uitnodiging tot betaling. U kan ons betalen via overschrijving (1-2 dagen) & Paypal (<1 dag). Betaling met Eco-cheques kan ook maar daarvoor dient U bij ons ter plaatse te komen.

7.

Betaling

Na ontvangst van uw betaling sturen wij U het toestel terug naar het door U opgegeven adres. Wegens de waarde van uw toestel, is deze traceerbaar en verzekerd tot 500€.

8.

Verzending

U krijgt standaard 1 jaar garantie op uw herstelling, mocht het probleem zich opnieuw stellen, zorgen wij voor herstelling onder garantie.

 

Neem contact met ons op! Wij sturen U een retour etiket toe zodat U uw toestel op onze kosten kan terugsturen.

9.

Garantie

Herstelcenter.be

Brusselsesteenweg 52

3020 Herent

016 63 23 11

info@herstelcenter.be

Openingsuren:


Ma-Vrij:   10u-18u 
Za:           Op afspraak

Zo:           Gesloten

Heeft U een vraag? Contacteer ons!

  • Facebook - Herstelcenter.be
  • Instagram - Herstelcenter.be

Herstelcenter.be  © 2020 | Algemene voorwaarden